How much is a character worth in a storytelling narrative? Storytelling as a factor reducing sales transaction costs
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Arystoteles. (2003). Polityka. W Arystoteles, Dzieła wszystkie (L. Piotrowicz, Tłum., Tom I). Warszawa. Pobrano sierpień 2, 2017 z lokalizacji http://libertarianin.org/Ebooks/Arystoteles%20-%20Polityka.pdf
Coase, R. H. (1937). The Nature of the Firm. Economica, 4(16), strony 386–405. doi:10.1111/j.1468-0335.1937.tb00002.x
Dooley, R. (2015). Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich spsobów na przekonanie klienta. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Kahneman, D. (2011). Pułapki myślenia. O myśleniu szybkim i wolnym.
Karpacz, J. i Podkówka-Sędek, J. (2014). Pasywny i aktywny oportunizm w relacjach międzyorganizacyjnych. Prace Naukowe WWSZiP. Zarządzanie Strategiczne. Rozwój koncepcji i metod., 27(2), strony 279-290.
Lindstrom, M. (2009). Zakupologia. Kraków: Wydawnictwo Znak.
Markiewicz, R. (2017). Zastosowanie EEG Biofeedback/Neurofeedback w rehabilitacji psychiatrycznej. Psychiatra Polska, strony 1095–1106. doi:10.12740/PP/68919
Mishkin, F. S. (1992). Anatomy of a financial crisis. Journal of Evolutionary Economics., 2(2), strony 115–130.
Nęcka, E., Orzechowski, J. i Szymura, B. (2006). Psychologia poznawcza. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Ostaszewski, J. (Red.). (2013). Finanse. Warszawa: Difin.
Pradeep, A. K. (2011). Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży. Gliwice: Wydawnictwo Helion.
Scitovsky, T. (1940). A Study of Interest and Capital. Economica, 7(27), strony 293-317. doi:10.2307/2549745
Sikorski, W. (2015). Neuroedukacja. Jak wykorzystać potencjał mózgu w procesie uczenia się. Słupsk: Dobra Literatura.
Smith, A. (2007). Badania nad naturą i przyczynami bogactwa narodów (Tom II). (A. Prejbisz i B. Jasińska, Tłumacze) Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Stankiewicz, W. (2012). Ekonomika instytucjonalna. Zarys wykładu. (wyd. III uzupełnione). Warszawa: Wydawnictwo Prywatnej Wyższej Szkoły Businessu i Administracji.
Vetulani, J. (2014). Mózg: fascynacje, problemy, tajemnice. Kraków: Homini.
Williamson, O. E. (1998). Ekonomiczne instytucje kapitalizmu. Firmy, rynki, relacje kontraktowe. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Zaltman, G. (2008). Jak myślą klienci. Podróż w głąb umysłu rynku. Poznań: Rebis.
Zurawicki, L. (2010). Neuromarketing. Exploring the Brain of the Consumer. Berlin: Springer-Verlag Berlin Heidelberg.
Zygan, M. (2014). Zaufanie a koszty transakcyjne. Kwartalnik Nauk o Przedsiębiorstwie(1), strony 49-55.
Akty prawne:
Ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku. Tekst jednolity Dz. U. z 2019 roku, poz. 134.
DOI: https://doi.org/10.19197/tbr.v18i4.309
Refbacks
- There are currently no refbacks.
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Print ISSN: 1643-8175, Online ISSN: 2451-0955, DOI prefix: 10.19197, Principal Contact: tbr@wsb.torun.pl